Współpraca

Współpraca

Zapraszamy Państwa do nawiązania współpracy z firmą PPU MIMAL. Zajmujemy się projektowaniem i produkcją sprzętu budowlanego oraz narzędzi brukarskich. Oferujemy zagęszczarki gruntu piły do cięcia oraz szeroki asortyment chwytaków, młotków, listew zgarniających i drogowych , listew wibracyjnych, gilotyn do kostki brukowej, szalunków ślizgowych, wózków brukarskich, imaków i łomów brukarskich, a także wiele drobnego sprzętu brukarskiego.
 

PPU MIMAL świadczy również kompleksowe usługi z zakresu obróbki metali i spawania. Zajmujemy się wykonywaniem metalowych części i różnego typu podzespołów wg wskazań w dokumentacji klienta.

CHCESZ ZOSTAĆ DYSTRYBUTOREM?
 

Co należy zrobić aby stać się dystrybutorem?
Przeczytać poniższy tekst oraz zadzwonić do nas, dopytać o szczegóły, zrealizować podstawowe wymagania (dostarczyć dokumenty rejestrowe), podjąć decyzję i zacząć zarabiać :).

Czy MIMAL stawia jakieś wymogi dotyczące dystrybutorów?
Każdy, kto prowadzi działalność gospodarczą i chce zarobić na współpracy z nami, może zostać naszym dystrybutorem.

Kto płaci za dostawę?
Do pewnego poziomu wartości zamówienia, dystrybutor płaci za transport. Powyżej ustalonej kwoty, PPU MIMAL ponosi koszty transportu. Mamy podpisane umowy z firmami kurierskimi, dzięki czemu z góry znane są koszty transportu przy określonej wadze i wymiarach przesyłki. Wysokość kwoty, od której koszty transportu pokrywa PPU MIMAL ustalana jest w trakcie rozmów końcowych. Oczywiście dystrybutor może korzystać ze swojego transportu wg uznania.

Jak wygląda sprawa serwisu produktów MIMAL?
PPU MIMAL posiada własny serwis który jest do dyspozycji przez cały czas i na terenie całego kraju. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji.

Ile wynosi okres współpracy z MIMAL?
Współpraca trwa dopóki, dopóty dystrybutor płaci za towar.

Zostajesz dystrybutorem - jak to wygląda?
Przesyłasz nam dokumenty swojej firmy (wpis do CEIDG/KRS, NIP, REGON). My przesyłamy Tobie listę proponowanych celem zaprezentowania klientom ekspozycji. Oczywiście możesz zaproponować swoją listę. Klient ocenia urządzenie w momencie, gdy weźmie je do ręki, obejrzy i uzna, że jest to dokładnie to, czego potrzebuje. Wspólnie ustalamy formę zapłaty za pierwszą wysyłkę tak, aby była korzystna zwłaszcza dla Ciebie. O szczegółach rozmawiamy, kiedy będziesz już zdecydowany na współpracę. 

CO ZROBIĆ ŻEBY ZLECIĆ USŁUGĘ?

1. Przesłać zapytanie ofertowe drogą mailową, faksem lub osobiście. 
2. Określić w nim ilość elementów do wykonania, oraz przesłać rysunki – mailem, faksem lub pocztą. 
3. Jeżeli jest taka potrzeba, należy podać proponowany termin realizacji.
4. W razie jakichkolwiek pytań, wątpliwości czy dodatkowych ustaleń, prosimy o kontakt z niżej podanymi osobami.

Zdecydowany? Masz więcej pytań? 
Zadzwoń lub napisz

Marek Butowski
tel/fax: +48 (59) 863 20 64
kom: 605 166 190 
lub napisz e-mail:
Andrzej Wróblewski 
tel/fax: +48 (59) 863 10 73 
kom: 721 404 080 
lub napisz e-mail: